HSBC, Türk hisselerine yönelik yayımladığı son raporda, Anadolu Grubu Holding (AGHOL) için yeni bir değerlendirme ve diğer dört önemli Türk hissesi için güncellenmiş hedef fiyat tahminlerini açıkladı.
Banka, AGHOL'ü değerlendirirken Net Varlık Değeri (NAV) tabanlı bir STOP modeli kullandığını belirtti.
Raporda, AGHOL için "90,9 milyar TL'lik hedef NAV tahminimize ulaşmak için yüzde 25 holding şirketi iskontosu uyguluyoruz. Hedef fiyatımız yaklaşık yüzde 43 artış anlamına gelmektedir. Rusya'daki bira operasyonlarının olumlu sonuçlanmasının önemli bir pozitif katalizör olacağına inanıyoruz. Dezavantajlı riskler arasında daha zayıf bir makro ortam ve artan rekabet yer almaktadır" ifadelerine yer verildi.
HSBC'nin değerlendirmesinde dikkat çeken bir diğer nokta ise Anadolu Grubu Holding bünyesindeki Coca-Cola İçecek ve Anadolu Efes'in hedef fiyatlarının düşürülmesi oldu.
Migros ve Mavi için de güncellemeler yapıldı.
HSBC'nin 5 Türk hissesi için hedef fiyat beklentisi
Hisse Kodu | Tavsiye | Önceki Hedef Fiyat (TL) | Yeni Hedef Fiyat (TL) | Not |
AGHOL | Al | - | 373 |
Tavsiye "al" olarak başlatıldı. |
AEFES | Tut | 178 | 160 |
Hedef fiyat düşürüldü. |
CCOLA | Al | 80 | 75 |
Hedef fiyat düşürüldü. |
MGROS | Al | 665 | 665 |
Hedef fiyat ve tavsiye korundu. |
MAVI | Al | 55 | 48 |
Hedef fiyat düşürüldü. |
Hedef fiyat nedir?
Hedef fiyat, genellikle aracı kurumların analistleri tarafından bir hisse senedi için gelecekte ulaşmalarını bekledikleri potansiyel fiyattır. Çoğunlukla 12 aylık dönemler için hisse senedi fiyatlarındaki potansiyeli gösterir.