OSTİM Endüstriyel Yatırımlar ve İşletme A.Ş. (OSTIM), bedelsiz sermaye artırımı sürecine ilişkin Kamuyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) açıklamada bulundu.

Şirketin yüzde 35 oranındaki bedelsiz sermaye artırımı başvurusu, Sermaye Piyasası Kurulu’nun 17 Haziran 2026 tarihli 2026/39 sayılı bülteninde onaylanmıştı.

Şirketin bugün KAP’a gönderdiği açıklamada ise bedelsiz sermaye artırımına ilişkin pay alma hakkı kullanım başlangıç tarihinin 24 Haziran 2026 olarak belirlendiği bildirildi.

Açıklamaya göre, OSTİM’in 590.000.000 TL olan çıkarılmış sermayesi, tamamı iç kaynaklardan karşılanmak üzere yüzde 35 oranında artırılarak 796.500.000 TL’ye çıkarılacak. Sermaye artırımının 206.500.000 TL tutarındaki kısmı özsermaye enflasyon düzeltme farklarından karşılanacak.

Şirketin KAP’a gönderdiği açıklama şu şekildedir:

Yönetim Kurulumuzun 07.04.2026 tarihli toplantısında, 9.900.000.000 TL olan kayıtlı sermaye tavanı içinde 590.000.000 TL
tutarındaki çıkarılmış sermayesinin; tamamı iç kaynaklardan (Sermaye Düzeltmesi Olumlu Farkları) karşılanmak suretiyle %35
oranında, toplam 206.500.000 TL tutarında bedelsiz olarak artırılarak 796.500.000 TL'ye çıkarılmasına ilişkin sermaye artırımı
ve esas sözleşme değişikliğine ilişkin başvurumuz Sermaye Piyasası Kurulu tarafından onaylanmış olup, Kurul'un 17.06.2026
tarih ve 2026/39 sayılı Bülteni'nde yayınlanmıştır.
SPK tarafından onaylanan esas sözleşme tadil metni ve ihraç belgesi ekte yer almakta olup Şirketimizin bedelsiz sermaye
artırımına ilişkin pay alma hakkı kullanım başlangıç tarihi 24.06.2026 olarak belirlenmiştir.
Kamuoyuna saygıyla sunarız.